wtorek, 31 marca 2015
"Odnowa w duchu" czyli jak rekolekcje zmieniają ludzi.
Eloszki =D Jak wiecie (albo nie =P) zbliżają się wielkimi krokami święta wielkanocne. Oczywiście jest to czas radości, spędzenia czasu z rodziną, odnowy.. itd. Ja stwierdziłem, że warto by było pójść na rekolekcje, a z uwagi na to, że odbywały się w naszej parafii, to poszedłem. Zaproszenie na rekolekcje dostałem już wcześniej, ale pobyt potwierdziłem dopiero w czwartek (Dzień przed). Oczywiście piątek- szkoła. Po szkole pojechałem busem do domu, żeby się spakować. Spakowany ruszyłem do kościoła na Drogę Krzyżową ulicami miasta. Jest to nasza tradycja, gdzie wychodzimy na ulicę i niesiemy wielki krzyż przez XIV stacji. Po drodze, poszedłem do kościoła, gdzie zaczęliśmy modlitwami, gdy się już wszyscy zebraliśmy. Potem pograliśmy w 3 super gry: "Palce w pralce", "Tabu" i "Prawo dżungli" (Polecam je wszystkie, była z nimi świetna zabawa =D). Około godziny pierwszej, przyjechał Szymon (reżyser Misterium- post niżej =) ) i wszyscy poszliśmy spać. Rano pobudka 6:00 i bieganko =P Zrobiłem razem z kuzynem niecałe 4 km - stwierdziliśmy z rana nam się przyda. Wróciliśmy, zjedliśmy śniadanie, modlitwy, konferencja, msza św. i obiad. - Skrót z dnia =P Potem mieliśmy czas wolny. Poszliśmy na spacer i jak gdyby nigdy nic- bawiliśmy się w berka =') Nasz najmłodszy uczestnik był w 2 klasie gimnazjum. To jest piękne, że potrafiśmy się bawić jak dzieci =) Wróciliśmy, a tam czekała na nas niespodzianka- Asia i Szymon upiekli gofry =D Potem poszedłem na mszę św., bo się dowiedziałem, że czytam Męke Pańską.. Potem Adoracja i silentium- najgorsza rzecz. Obczajcie do modlitw porannych zero słów, dialogów itp. Masakra =O Ale no wytrzymałem. W niedzielę zjedliśmy śniadanie, zrobiliśmy podsumowanie, no i musiałem wtedy wyjeżdżać, bo jechałem do Ostrowa Wlkp. Jak przyszedłem do kościoła na te rekolekcje, nie byłem nastawiony na coś Super.. Ale gdy wychodziłem, chciałem zostać tam jak najdłużej. I to jest piękne =) Polecam uczestniczyć w takim czymś.. No chyba, że nie macie młodzieżowych rekolekcji w parafii, albo wgl nie macie parafii =X
czwartek, 19 marca 2015
Siemaneczko! =D
Siemka ludzie! Co u Was? Chciałbym jakąś ciekawą historią się podzielić, ale nie mam żadnej =/ Dlatego opowiem krótko co robiłem w czasie, gdy mnie nie było na blogu =P Okey. Oczywiście oprócz nauki (tak naprawdę to się mało uczyłem, szczególnie tylko angielskiego na sprawdzian, ale angielski akurat lubię, więc spoko =P), zostałem wrobiony w klasowy projekt o nazwie "Project X 1B" (nazwę sam wymyśliłem, idealna nazwa do projektu xd). Z uwagi na to, że ja mam "zdolności" do śpiewu, przewodnicząca wkręciła mnie do projektu Mam Talent. Szkolny konkurs, w którym nagrodą jest dzień wolnego w czasie konkursu i dodatkowego dnia wolnego. Uwierzcie mi, mam klasę, która niezbyt nadaje się do tego.. Nie bierzcie tego do siebie (Jak to czytacie =P), ale mi trudno sobie wyobrazić Waszego głosu, sorry =C Żeby prawdopodobnie wygrać, musielibyśmy zaśpiewać utwór Pentatonix- Mary, did you know? ( https://www.youtube.com/watch?v=ifCWN5pJGIE POLECAM naprawdę dobry utwór!) Mamy tydzień na przygotowanie tego, a nie mieliśmy żadnej próby <cool> W sobotę gram żołnierza w parafialnym Misterium Męki Pańskiej. Zdziwiło mnie to, kiedy się dowiedziałem, że gram jedną z pierwszoplanowych postaci =P Cóż, w tym roku jest troszkę inaczej..W zasadzie to tyle u mnie. A co u Was? =P O ile ktokolwiek tego bloga śledzi jeszcze xd Chwalcie się w komentarzach =)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)